“اتحاد” خط هوایی سال 2016 شد

هواپیمایی اتحاد، خط هوایی ملی امارات متحده عربی، توسط مجله بین‌المللی “جهان حمل و نقل هوایی” به عنوان خط هوایی سال 2016 انتخاب شد.
هواپیمایی امارات

به گزارش سرویس بازار ایسنا، مجله Air Transport World – ATW یک مجله معتبر و مرجع صنعت هوانوردی است که به صورت ماهیانه منتشر شده و دفتر مرکزی آن در ایالات متحده آمریکا است.

عنوان خط هوایی سال 2016 با ارزیابی و مطالعه دقیق بیش از 100 خط هوایی در سراسر جهان به «اتحاد» اعطا شده و جایزه ویژه آن در چهل و دومین مراسم سالیانه جوایز بهترین دستاوردهای سال خطوط هوایی جهان که در 15 فوریه سال 2016 در سنگاپور برگزار می‌شود، به این خط هوایی اعطا خواهد شد.

کلیه زوایا و جنبه‌های خطوط هوایی در پروازهای مسافری، سرویس‌های زمینی و فرودگاهی و پروازهای باری برای انتخاب خط هوایی سال 2016 مورد ارزیابی دقیق و مقایسه قرار گرفته‌اند.

اتحاد در سال 2015 با افزودن شش مسیر جدید، تعداد کل مقاصد پروازی خود را به 116 مقصد در سراسر جهان افزایش داده و با دریافت اولین هواپیماهای بوئینگ 787 دریم لاینر و ایرباس A380 خود، تعداد کل هواپیماهای ناوگان تجاری‌اش را به 120 فروند رسانده است. پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری میلادی تعداد کل مسافران امسال اتحاد به 17 میلیون تن بالغ شود که نسبت به پارسال افزایشی بیش از دو میلیون تن را ثبت خواهد کرد.

علاوه بر این در ماه جاری میلادی اتحاد موفق به کسب عناوین “بهترین فرست کلاس” و “بهترین خط هوایی دور پرواز” در خاورمیانه و آفریقا از تنها پورتال جامع درجه‌بندی خدمات و ایمنی خطوط هوایی در سراسر جهان شد.

اتحاد خط هوایی ملی امارات متحده است که در سال 2003 تاسیس شده و مرکز آن در ابوظبی واقع است. اتحاد پروازهای خود به تهران را از دسامبر سال 2006 آغاز کرده و در حال حاضر با 10 پرواز در هفته تهران و ابوظبی را به یکدیگر متصل می‌کند.

منبع : سایت اتحادیه طلای تهران

  • مدیریت سایت
  • ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
  • 1169
  • 0

مطالب مرتبط

تعداد دیدگاه ها (0)