انواع روش های تقلب کردن !

انواع روش های تقلب کردن !

جای هیچ انکار نیست که اغلب ما کمابیش خاطره‌ای از تقلب کردن در دوران مدرسه و تحصیل داریم که شاید بعضا به آن‌ها هم افتخار کنیم ! اما در حال حاضر شیوه های تقلب هم تفاوت کرده است.

در همین راستا پایگاه اینترنتی ((کورآ)) از کاربران خود خواسته است تا جدید ترین روش های تقلب که از آن اطلاع دارند را به کاربران دیگر معرفی کنند که در پایان این فراخوان روش‌های جالب و منحصربفردی معرفی شدند .

“لی های” که یک آموزگار دبیرستان است می‌گوید دانش‌آموزان امروزی از حیث تقلب نوآوری دارند ! در ادامه معرفی روش های تقلب با ما همراه باشید :

انواع روش های تقلب کردن !

این خطوط و نوشته‌ها چندان مشخص نیستند، مگر آنکه تا حد ممکن به آن نزدیک شوید . دانش‌آموزی که قصد داشت نمره بالاتری در آزمون بگیرد تقلب مورد نظر خود را با مداد پشت ماشین حسابش نوشت.البته این روش خیلی هم جدید نیست!

 

چگونه تقلب کنیم

قلم های فرابنفش از جمله روش‌های نوین برای نوشتن جملات و متون است.البته مشکل این قلم ها نیاز آن‌ها به نور است که خود می‌تواند باعث دردسر شود !

 

شیوه های تقلب

خودکارهای بالا نیز به گونه ای طراحی شده‌اند که می‌توان کاغذ تقلب را داخل آنها جاساز کرد !

 

چگونه تقلب کنیم

بعضی از انواع ماشین‌حساب‌ها هم حافظه دارند و محصلان استفاده‌های نادرستی از آن‌‎ها می‌‎کنند !

 

میخواهم تقلب کنم

این هم محصل تیزبینی که فرمول‌های امتحان جبر را روی ناخن انگشتش نوشته است !

 

یاد گرفتن تقلب

و اما خلاقیت و ابتکار این دانش آموز را باید تحسین نمود ! وی جواب‌ها را پشت برچسب بطری آب معدنی نوشته است !

 

تقلب کردن

در  مورد جالب دیگری دانش آموز سعی کرده تا تقلب خود را مانند یک علامت تجاری و نوشته‌های معمول طراحی و سپس روی بطری آب معدنی بچسباند! آفرین به هوش و خلاقیتت !

 

چگونه سر جلسه امتحان تقلب کنیم

ضمنا ساعت‌های مچی هوشمند یکی دیگر از جدیدترین روش‌های تقلب هستند.بد نیست بدانید چند هفته پیش به سه هزار دانشجوی دانشگاه “رانگسیت” در تایلند دستور داده شد که باید مجدد امتحان بدهند؛ زیرا که همه آن‌ها در امتحان خود ساعت هوشمند داشتند.

روش تضمینی تقلب

و در پایان : ماموریت غیرممکن ! این عینک پیشرفته دارای قابلیت عکس برداری می باشد که به کمک آن می‌توان از برگه امتحانات عکس گرفت و سپس آن را به شخص دیگری ارسال نمود. چند دقیقه بعد جواب‌ها بر روی ساعت هوشمند دریافت می‌شود؛البته هزینه این کار بالاست، زیرا که گروهی دیگر باید به سوالات پاسخ دهند.

  • مدیریت سایت
  • ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
  • 2660
  • 0

مطالب مرتبط

تعداد دیدگاه ها (0)