• صفحه اصلی
  • >
  • اخبار
  • >
  • بانک صادرات زمان مراجعه سپرده گذاران میزان برای تحویل اصل دفترچه را اعلام کرد

بانک صادرات زمان مراجعه سپرده گذاران میزان برای تحویل اصل دفترچه را اعلام کرد

بانک صادرات در اطلاعیه ای از سپرده گذاران تعاونی منحله میزان خواست براساس آخرین شماره کد ملی تعیین شده، به شعبه هایی که اقدام به افتتاح حساب کرده اند مراجعه و نسبت به تحویل اصل دفترچه های پس انداز یا اوراق سپرده اقدام کنند.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا از روابط عمومی بانک صادرات، در این اطلاعیه آمده است: با تلاش های شبانه روزی کارکنان و مدیران بانک صادرات ایران، هیأت تصفیه، کارکنان تعاونی منحله میزان و با همکاری مدیران استان های خراسان، بویژه استانداری خراسان رضوی، دادگستری و دادستانی استانها و سایر دستگاه های اجرایی، ارزیابی و کارشناسی املاک و دارایی های جاری تعاونی منحله میزان با دقت و سرعت در حال انجام است.
این اطلاعیه می افزاید: بدلیل زمان بر بودن پروسه محاسبات مربوط به مانده سپرده افرادی که پیش از این نسبت به تهاتر اقدام، یا بخشی از سپرده خود را دریافت کرده، یا ضامن پرونده تسهیلاتی شده و یا تسهیلات دریافت کرده اند و همچنین زمان بر بودن محاسبات پرونده های تسهیلاتی قابل انتقال به بانک صادرات توسط کارشناسان رسمی دادگستری مستقر در استان و همچنین بدلیل بازداشت عمده اموال و دارایی های منقول و غیرمنقول، فرآیند انتقال با موانع و مشکلات زیادی روبرو است.
با این حال براساس مصوبه کارگروه ساماندهی بازارهای غیرمتشکل پولی و مالی مستقر در استانداری خراسان رضوی، دستگاه های اجرایی استان با تعیین نماینده و با پیگیری های ویژه انجام شده در روزهای اخیر، بخشی از دارایی ها به بانک صادرات ایران منتقل شده و تا فردا(سه شنبه) سپرده حدود ١٢٠ هزار نفر از سپرده گذاران میزان(حدود ۶۴ درصد از سپرده گذارانی که نسبت به افتتاح حساب نزد بانک صادرات ایران اقدام کرده اند) و تا مبلغ 100 میلیون ریال سپرده دارند به حساب های افتتاحی نزد بانک صادرات ایران در شعب سابق تعاونی منحله میزان واریز می شود.
براساس اطلاعیه بانک صادرات، امکان استفاده از شرایط تشویقی برای سپرده گذارانی که وجوه خود را در این بانک نگهداری کنند، فراهم شده است.
بانک صادرات در این اطلاعیه با ابراز امیدواری از اینکه با تدابیر ویژه اتخاذ شده، بتدریج سپرده سایر بستانکاران نیز محاسبه و تعیین تکلیف شود، از از سپرده گذاران خواست براساس آخرین شماره کد ملی و به شرح زیر به شعبی که اقدام به افتتاح حساب کرده اند مراجعه و نسبت به تحویل اصل دفترچه های پس انداز یا اوراق سپرده اقدام کنند.
براساس این اطلاعیه، سپرده گذارانی که آخرین شماره کد ملی آنها به عدد ٠ و ١ ختم می شود 18 آذرماه، به عدد ٢ و ٣ ختم می شود، 22 آذرماه، به عدد ۴ و ۵ ختم می شود، 23 آذرماه، به عدد ۶ و ٧ ختم می شود 24 آذرماه و به عدد ٨ و ٩ ختم می شود 25 آذرماه به شعب مراجعه کنند.
بانک صادرات همچنین اعلام کرده است براساس مفاد تفاهم نامه مشترک با بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و هیأت تصفیه تعاونی منحله میزان، در مورد زمان تعیین تکلیف سایر سپرده گذاران متعاقباً اطلاع رسانی خواهد کرد.

منبع : سایت اتحادیه طلای تهران

  • مدیریت سایت
  • ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
  • 889
  • 0

مطالب مرتبط

تعداد دیدگاه ها (0)