برند های برتر طلا و جواهر دنیا

برند های برتر طلا و جواهر دنیا

برند های برتر طلا و جواهر دنیا : در حال حاضر بیش از 500 برند جواهر در سراسر جهان وجود دارد ولی فقط 10 مورد از آنها به عنوان تجاری بهترین برند جواهر دست یافته اند که در ادامه به معرفی اجمالی آنها بهمراه جزئیات ساخت و طراحی این برندها و نیز وب سایت های رسمی آنان خواهیم پرداخت  .

هری وینستون ( Harry Winston) : شرکت جواهرسازی هری وینستون ، یکی از گران‌ترین و در عین حال اشرافی‌ترین خانه‌های جواهر در جهان است.
روزنامه نیویورک تایمز در سال ۲۰۰۰ میلادی ، ارزان‌ترین جواهر عرضه شده در جواهرفروشی هری وینستون را ۶۰۰۰ دلار آمریکا برآورد کرده بود.
این مجموعه از سال 1932 الماس را به هنر تبدیل کرده و انقلابی در طراحی مدرن جواهرات و ساعت ایجاد کرده است .
وب سایت :

هری وینستون

بوچلاتی (Buccellati) : این شرکت جواهر سازی برای اولین بار در قرن 18 میلادی توسط «کونتاردو بوچلاتی» در میلان راه اندازی شد و از سال 1919 به عنوان یک برند مطرح و با سابقه جواهرات معرفی می شود.
یکی از دلایل های شهرت این برند در اروپا ، تمرکز بر روی زیبایی ، هنر و سنت های گذشته می باشد .
وب سایت :

بوچلاتیکاتالوگ (زیبایی بی انتها )برند بوچلاتی در 109 صفحه شامل : مدال , گوشواره , گردنبند , دستبند . انگشتر سولیتر و دست سازه های فاخر نقره در فرمت PDF

دانلود کاتالوگ جواهرات بوچلاتی

 

ون کلیف و آرپلز (Van Cle &f eArpels) : ون کلیف و آرپلز کمپانی جواهرسازی ، ساعت سازی و عطرسازی فرانسوی است که در سال 1896 توسط آلفرد ون کلیف و  خواهر همسرش سالومون آرپلز تأسیس شد .
ون کلیف و آرپلز بخاطر مهارت شان در سنگ های قیمتی و ظریف ، جواهرات عجیب و شگفت انگیز با طرح های گل و بته ، حیوانات و پریان مشهور هستند .
افراد مشهوری مانند دوشس ویندزور، گریس کلی و الیزابت تیلور مشتری این برند بوده اند . این کمپانی بخاطر روش پیشگامانه اش در نصب سنگ که با عنوان Mystery Setting مشهور است ، تحسین همگان را برانگیخته است.
وب سایت :

ون کلیف 044 0444راهنمای قابل پرینت سایز حلقه با همه استاندارد های جهان برند ون کلیف PDF

vancleefarpels-ring-sizer-en-ww

 

تیفانی  ((Tiffany& Co )) : تیفانی اند کو که معمولأ بنام تیفانی شناخته می‌شود ، شرکت کالای لوکس آمریکایی و چندملیتی است که در زمینه طراحی ، ساخت و فروش جواهرآلات اعم از طلا، نقره و الماس فعالیت می‌نماید.
شرکت تیفانی در سال ۱۸۳۷ توسط چارلز لوئیس تیفانی به‌عنوان مرکز فروش محصولات فانتزی و لوازم التحریر تاسیس شد. امروزه این شرکت فروشنده طیف وسیعی از کالاها، لوازم و وسایل لوکس مانند: طلا و جواهر، نقره استرلینگ، چینی آلات، کریستال، نوشت افزار، عطر، ساعت، لوازم جانبی و نیز برخی از کالاهای چرمی می‌باشد .
بسیاری از این کالاها تحت نام تجاری تیفانی در فروشگاه‌های تیفانی اند کو به‌فروش می‌رسند و یا از طریق تجارت مستقیم به‌وسیله شرکت و بصورت ارسال پستی توزیع می‌شوند . شهرت این شرکت در بازار کالاهای لوکس بیشتر برای کالاهای بخش الماس برند
تیفانی می‌باشد و محصول ویژه آن حلقه‌های نامزدی تیفانی است که در بازارهای الماس ، طلا و جواهرآلات بسیار مشهور می‌باشند.
شرکت تیفانی در سال ۲۰۱۳ در فهرست فوربز جهانی ۲۰۰۰ با ارزش بازار سرمایه ۸٫۸ میلیارد دلار، در رتبه ۱۶۵۹ از بزرگترین شرکت‌های جهان قرار گرفت. دفتر مرکزی این شرکت در شهر نیویورک قرار دارد و بخشی از سهام آن در بازار بورس نیویورک معامله می‌شود.
وب سایت :

تیفانیکاتالوگ تیفانی در ۶۳ صفحه با طرح های زیبای جواهر برلیان و سنگ رنگی در فرمت PDF

دانلود کاتالوگ جواهرات تیفانی

50 صفحه کاتالوگ حلقه های نامزدی برند تیفانی در فرمت PDF

 کاتالوگ حلقه های نامزدی برند تیفانی

 

گراف ((GRAFF )) :  گراف به دلیل کیفیت بالا و خدمات خود در میان طبقه ثروتمند بسیار محبوب است. با این حال چیزی که این نام تجاری را از دیگر جواهرسازان برجسته متمایز می‌کند عظمت سنگ‌های به کار رفته در محصولات آن است.
موسس این شرکت می‌گوید :‌ سنگ‌های حجیم به ویژه الماس ‌های بزرگ تمام آن چیزی است که به من معنا می‌دهد .
گسترش جهانی و تقاضای رو به رشد برای سنگ‌های بزرگ‌تر، همچنین عدم وجود واسطه و عرضه مستقیم و عمده محصولات ، او را به یک میلیاردر بین المللی تبدیل کرده است .
وب سایت:
www.graffdiamonds.com

 جواهرات گراف گراف 0666666666 گراف 06 گراف 066 گراف 0666 گراف 06666 گراف 066666 گراف 0666666

کارتیر  ((Cartier)) : کارتیر به اهمیت افزایش کیفیت در اقلام لوکس پی برده است .

کارتیر یک برند فرانسوی است که توسط جواهر سازی به همین نام در پاریس به وجود آمده است. این برند معروف به ساختن جواهرآلات و ساعت های لوکس می پردازد.
کارتیر تاریخ طولانی و پرافتخاری دارد و نامش در جای جای دنیا، ازستاره های روی شانه های افراد سرشناس گرفته تا تاج سلطنتی پادشاهان به چشم می خورد.
اما منشا این برند ممتاز کجاست ? سال 1847 بود که لوئیس فرانکو کارتیر از کارگاه کارفرمای خود بیرون آمد و به طور مستقل شروع به ساختن جواهر آلات و ساعت های مچی کرد. اما این نوه هایش : لوئیس، پییر و ژاکوس بودند که نام این برند را جهانی کردند.
کارتیه در حال حاضر یک شرکت تابعه متعلق به شرکت ریشمون است. خانواده های سلطنتی و افراد مشهور بسیاری جواهرات خود را از این برند تهیه می کنند. اگر چه کارتیه هم ردیف با جواهرات تیفانی اند کو قرار دارد اما از لحاظ قیمت کمی گران تر از آن است. به همین دلیل جواهرات کارتیه را دست هر کسی نخواهید دید.
وبسایت:

جدیدترین دیزاین کارتیر با شعار قفل آرزوهایت را بشکن :
از ویژگی های این طرح می توان به استفاده از متریال های گوناگون همچون چوب , صدف و انواع سنگهای کم قیمت مثله انیکس مالاکیت و…  اشاره کرد که طراح پیام های زیادی را از طریق این طرح به جهان اعلام می کند .

جواهرات کارتیر کارتیر 077 کارتیر 0777 کارتیر 07777

بولگاری : کمپانی بولگاری در سال 1884 با تولید جواهر آلات توسط Sotirio Bvlgari در شهر رم تاسیس شد. وی در سال 1905 به همراه دو پسرش Constantino و Giorgio آن را گسترش داد.
شرکت جواهرسازی بولگاری در کنار شرکت‌های تیفانی، کارتیه و هری وینستون، یکی از گران‌ترین و اشرافی‌ترین خانه‌های جواهر و از معروف‌ترین نام‌ها در بازار جواهر جهان است.
یکی از عوامل مهم موفقیت بولگاری، تنوع بازار، براساس نواحی مختلف جغرافیایی است که به این ترتیب از هرگونه محدودیت و ریسک احتمالی موجود در سرمایه‌گذاری در کشورهای خاص ممانعت شده است. ۱۳ درصد فروش محصولات بولگاری مربوط به ایتالیا، ۲۴ درصد مربوط به بقیه کشورهای اروپایی، ۲۱ درصد مربوط به آمریکا و ۲۱ درصد مربوط به ژاپن است .

جواهرات بولگاریکاتالوگ ژورنال جواهرات بولگاری در فرمت PDF :

دانلود کاتالوگ جواهرات بولگاری

کاتالوگ ژورنال ساعت های جواهر نشان بولگاری در فرمت PDF :

دانلود کاتالوگ ساعت های جواهرنشان بولگاری

 

شوپارد (CHOPARD) : شوپارد یک شرکت سوئیسی سازنده ساعت، جواهرات و لوازم جانبی لوکس است که در سال ۱۸۶۰ توسط لویی اولیس شوپارد تاسیس شده است.
شوپارد در سن ۲۴ سالگی کار خود را با تولید ساعت جیبی دقیق کورنومتر شروع کرد.
امروزه تولیدات این شرکت در ۱۲۴ کشور و همچنین از طریق ۱۲ نمایندگی فروش مستقیم و ۱۲۰ فروشگاه معتبر در بیشتر نقاط جهان پخش می‌شود. شوپارد سالانه حدود ۱۵۰,۰۰۰ قطعه جواهر و ساعت را به فروش می‌رساند و دارای ۱۷۰۰ کارمند در سراسر جهان و گردش مالی برابر ۸۰۰ میلیون فرانک سؤیس می‌باشد.
از سال ۱۹۹۹ شوپارد حامی مالی جشنواره فیلم کن بوده است و بازیگرانی چون کیت وینسلت و پنلوپه کروز از جواهرات شوپارد استفاده کرده‌اند.
شوپارد در زبان فارسی با نام اشتباه چوپارد معروف می باشد .
وبسایت :

www.chopard.com

مجموعه ای از کاتالوگ های جواهرات و ساعت های برند شوپارد :

BJC_catalogue_

Chopard_CatRedCarpet_2013_light

92_catalogue_imperiale_209-p

  • مدیریت سایت
  • ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
  • 4662
  • 0

مطالب مرتبط

تعداد دیدگاه ها (0)