جزئیات سرقت از طلافروشی خیابان طلاب مشهد

سرقت

به گزارش شهرآرا سید محسن صادقی با بیان جزئیات حادثه روز گذشته افزود: دو سارق مسلح ‌‌که پیش‌ازظهر دیروز به یک طلافروشی در خیابان مفتح دستبرد زده و فرد طلافروش را کشته بودند، شناسایی شده و به زودی دستگیر می شوند.
فرمانده انتظامی مشهد در تشریح این حادثه به شهرآرا گفت: در ساعت ١٠:۴۵‌روز چهارشنبه، ششم آبان‌ماه دو سارق مسلح در‌حالی‌که نقاب به صورت داشتند، وارد طلا‌فروشی واقع‌در خیابان مفتح، شدند و به‌بهانه خرید طلا و معطل‌کردن متصدی این واحد صنفی، اقدام به سرقت دو کیلو طلا کردند.
سرهنگ حجت نیک‌مرام افزود: این سرقت درحالی صورت گرفت که سارقان دو قبضه اسلحه گرم در دست داشتند و طلا‌فروش را تهدید کردند که روی زمین دراز بکشد؛ اما وقتی با مقاومت وی مواجه شدند، با چاقو به او حمله‌ور شده و او را به‌شدت زخمی
می‌کنند. فرمانده انتظامی مشهد ادامه می‌دهد: طلافروش که جوان ٣۵‌ساله‌ای است، به‌علت جراحت شدید بر اثر ضربه چاقو در دم جان باخت و سارقان با یک دستگاه خودروی پراید از محل متواری شدند.


در‌دست‌داشتن سرنخ از سارقان

بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای مشهد که در صحنه جرم حضور داشت، در‌خصوص شرح این حادثه به خبرنگار ما گفت: فیلم این حادثه ‌بازبینی شده است و سرنخ‌هایی در دست است که به‌زودی برای دستگیری متهمان اقدام خواهد شد.
سید‌جواد‌ حسینی با اشاره به اینکه ساعتی پیش از حمله، این سارقان به طلافروشی مراجعه کرده و به‌بهانه عکس‌گرفتن از یک انگشتر و قرار‌دادن در نرم افزار تلگرام، موقعیت را رصد کرده بودند، افزود: دو سارق حدود ٢٢‌تا ٢٧‌سال سن دارند و دو اسلحه وینچستر و کلت نیز در دست داشتند.
بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای مشهد ادامه داد: آن‌ها از طلافروش جوان که فردی مجرد بوده است، می‌خواهند که روی زمین دراز بکشد که با مشاهده مقاومت او یک ضربه چاقو به قفسه سینه طلافروش می‌زنند که همین موجب مرگ او می‌شود.

منبع : شهرآرا آنلاین

  • مدیریت سایت
  • ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
  • 2391
  • 0

مطالب مرتبط

تعداد دیدگاه ها (0)