جوان پولدار عربستانی و خودروهای لوکس با روکش طلایی

جوان پولدار عربستانی و خودروهای لوکس با روکش طلایی

در طی هفته های قبل منتشر شدن عکس هایی از جولان خودروهای بسیار لوکس در خیابان های شهر لندن بازتابی گسترده در رسانه های خبری انگلستان داشته است. بخصوص آنکه بسیاری از رسانه ها در پی کشف این موضوع بودند که این خودروهای طلایی که در لندن جولان می دهند متعلق به کدام ثروتمند عرب می باشد.

در این راستا روزنامه معروف و پرتیراژ “دیلی میل ” انگلستان پرده از این راز برداشته و با مالک این اتوموبیل های طلایی لوکس در لندن مصاحبه انجام داده است . البته این مصاحبه با شرایطی خاص انجام پذیرفته است و این آقازاده ثروتمند که خودروهای های طلایی شهر لندن مال اوست برای خبرنگار دیلی میل شرط و شروطی تعیین کرده است.

یکی از شروط وی سوال نپرسیدن در مورد ارتباط او و خانواده اش با خاندان سلطنتی عربستان سعودی بوده است و دیگر شرط او تنها گرفتن یک عکس و میزان فیلمبرداری ۵ دقیقه ای از او خودروهای های لوکسش بوده است.

با قبول این شروط ، این جوان 23 ساله عربستانی که ” عبدالله بن ترکی” نام دارد راضی به انجام مصاحبه با روزنامه دیلی میل شده است .ما نیز در ادامه مهم ترین بخش های مصاحبه این جوان سعودی که مالک هفت خودروی لوکس طلایی در لندن است را با رسانه انگلیسی آورده ایم :

– عبدالله فقط علاقه مند به داشتن اتوموبیل های طلایی است. وی تمام هفت اتوموبیل طلایی خود را از منطقه خاورمیانه سفارش داده است و چهار خودرو از هفت خودروی او در لندن است.

– وی خانه ای بسیار مجلل در منطقه اعیان نشین ” مِی فیر” لندن دارد که چهار ماه گذشته را در آنجا سپری کرده است.

-یکی از عادات جالب وی , دادن انعام های رقم بالا می باشد . بعنوان مثال او در لندن به پارکبان های خودروهایش ۵۰ پوند انعام می دهد !

– عبدالله اکثر اوقات خود را صرف انجام سفر های تفریحی به اقصی نقاط جهان می کند و در هتل های فوق لوکس اقامت می کند . شهر های مورد علاقه او لندن و پاریس هستند و او بیشتر در این دو شهر اقامت دارد.

– عبدالله ۷ خودروی طلایی دارد که چهار خودرو از کلکسیون خودروهای طلایی او در لندن است. خودروهای او عبارتند از : “آونداتور” به ارزش ۳۵۰ هزار پوند (هر پوند معادل ۵ هزار تومان است) ” مرسدس ای ام جی اوف رودر” به ارزش ۳۷۰ هزار پوند ، “رولز فانتوم کوپه ” به ارزش ۳۵۰ هزار پوند ، ” بنتلی فلایینگ اسپور” به ارزش ۲۲۰ هزار پوند و ” لامبورگینی هوراکان” به ارزش ۱۸۰ هزار پوند است.

– وی ادامه میدهد که تاکنون هیچگونه کار خلاف قانونی انجام نداده است و به رعابت قانون کاملا پای بند است . همچنین تاکنون در لندن از هیچ چراغ قرمزی رد نشده و بابت هیچ کار خلافی از سوی پلیس احضار یا جریمه نشده است.

– عبدالله گفت یکبار و در زمانی که در پاریس اقامت داشته است دوربین مدار بسته محلی که اتومبیلش پارک بوده صحنه ای جالب را صبط کرده است . به گفته او مردی ناشناس برای اینکه از روکش طلایی اتومبیل او اطمینان حاصل کند با شعله فندک بدنه اتومبیل او را حرارت داده است !

  • مدیریت سایت
  • ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
  • 1516
  • 0

مطالب مرتبط

تعداد دیدگاه ها (0)