درخواست سهام داران پدیده شاندیز از نماینده مجلس

جمعی از سهام داران پدیده که ادعا می کنند مبالغ زیادی را در شرکت پدیده شاندیز به عنوان خرید سهام سرمایه گذاری کرده اند با توجه به اوضاع نا مشخص این شرکت خواستار پیگیری آخرین وضعیت پدیده و سهام خود از سوی نماینده شهرستان شدند.
یکی از سهام داران پدیده شاندیز بعد از این جلسه در این خصوص به خبرنگار ما گفت:چرا مسئولاینی که وظیفه حساب رسی پدیده را بر عهده دارند گزارش کاری از روند پرونده برای اطلاع سهامدارن منتشر نمی کنند؟
نوید نصیر زاده افزود: یک سال است به هر مرجع و مسئولی که مراجعه میکنیم با ادبیات کلیشه ای میگویند:شرکت در حال حسابرسی است در ضمن یکی از مسئولین استانی طی مصاحبه تلویزیونی سه ماه پیش گفتن ٩٠ درصد حسابرسی انجام شده ایا ١٠درصد باقی مانده کی به پایان خواهد رسید؟
وی افزود: بنده به عنوان یک شریک و سهام دار پدیده شاندیز انتظار داریم ارزش واقعی سهام ما مشخص شود.
این سهام دار ادامه داد:چرا تغییر مسئولین باید باعث متضرر شدن مردم در سرمایه گذاریها شود و چطور مجوزاتی که در قبل صادر شده بعد از ۵سال باطل اعلام شده بخاطر اختلاف نظر سازمانها برای مالکیت زمین و ادعای بستر رودی که بعد از ۵سال یکدفعه علم شده در حالی که رویت نمی شود چطور طبق اسناد ارایه شده شرکت به ما دو بار جهاد کشاورزی در دادگاه شاندیز جهت اراضی خریداری شده از شهرداری محکوم شده ولی باز هم میگویند فلان مسئول و فلان سازمان تخلف کرده است.
نصیرزاده تصریح کرد: من میخواهم بگویم که همه ما سهامداران به مسئولین اطمینان کردیم و مجوزاتی که یک مسئول و یک سازمان صادر کرده برای ما قابل اطمینان بوده پس این حق ما نیست که به هر دلیلی قربانیان اصلی این قضیه شویم .
یکی دیگر از این سهام داران که نخواست نامش فاش شود در ادامه گفت:جناب اقای پور مختار رییس کمیسیون اصل ۹۰ طی بازدیدی فرمودند پروژه پدیده شاندیز یک عزم ملی است، پس حال انتظار ما سهامداران از دولت این است هر چه زود در پاسخ به اعتماد ما مشکلات این شرکت را زودتر حل نمیکنن؟
حسین کریمی یکی دیگر از سهام داران گفت؛ با توجه به این که مجوز تبلیغات گسترده در فضای شهری، صداوسیما و… به شرکت پدیده شاندیز داده شده است بی توجهی و کم کاری مسئولین در زمینه حسابرسی این شرکت باعث اسیبهای اجتماعی زیادی می شود از جمله عدم اعتماد مردم به دولت و رسانه ملی خواهد شد، پس هرچه زودتر بفکر مردم و سرمایه مردم باشید چه بسا که تا الان چه خانواده ها بخاطر مشکلات پدیده از هم پاشیده و چه افرادی که بخاطر ناتوانی برای پرداخت دیون خود به مردم و بانکها در پشت میله های زندان چشم انتظار بازکردن گرههای این کلاف سر در گم توسط شما مسئولین هستند.
منبع : سایت اتحادیه طلای تهران
برچسب ها: ,
  • مدیریت سایت
  • ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
  • 957
  • 0

مطالب مرتبط

تعداد دیدگاه ها (0)