دومین BMW آپ در ایستگاه یلدا

شب گذشته در برنامه زنده شب نشین که از شبکه سه سیما پخش می شد برنده جایزه اصلی کمپین آسان پرداخت مشخص شد. سرانجام با گردش گوی های سرخ رنگ در گردونه شانس، انتظارها برای قرعه کشی یک دستگاه bmwx1  به پایان رسید و برنده خوش شانس این فصل کاربران وفادار آپ (آسان پرداخت) مشخص شد.
شرکت آسان پرداخت (آپ) به عنوان حامی مالی برنامه شب نشین در شبی به یادماندنی میهمان محفل گرم و صمیمی یلدای خانواده های ایرانی بود تا برای دومین بار قرعه کشی فصلی خود را که از مدتها پیش شمارش معکوس آن برای دوستداران اپلیکیشن آپ و کد پرداخت موبایلی #733* آغاز شده بود به سرانجام برساند.
این قرعه کشی بین بیش از 340 میلیون کد شانس، سه شنبه 30 آذرماه سال جاری در استدیوی شبکه سه سیما با حضور هنرمندان محبوب، مجید مظفری، پژمان بازغی، ناظر صدا و سیما و جمعی از مدیران شرکت آسان پرداخت (آپ) برگزار و شماره تلفن همراه 6713***0901 به عنوان برنده کمپین خودروی این فصل به قید قرعه مشخص شد.
لازم به توضیح است؛ قرعه کشی فصل آینده خودروی bmwx1  آخر اسفند ماه انجام خواهد شد و برای شرکت در این قرعه کشی ،لازم است کاربران  در هر کجای ایران و با هر نوع گوشی تلفن همراهی که دارند با هر دو روش پرداخت موبایلی، حداقل یک تراکنش از اپلیکشن آپ یا کد پرداخت موبایلی#733* انجام دهند.
آسان پرداخت پرشین (آپ) جوایز متنوعی را برای کاربران در نظر گرفته است؛ علاوه بر قرعه کشی روزانه ربع سکه، معرفان اپلیکیشن نیز در قرعه کشی ماهانه یک دستگاه خودروی 206 و تمامی کاربران آسان پرداخت در قرعه کشی فصلی یک دستگاه BMW X1 شرکت داده خواهند شد. اپلیکیشن پرداخت موبایلی آپ به سهولت  قابل دانلود از گوگل پلی و کافه بازار و اپ استور، برای گوشی هایی با سیستم عامل اندروید و ios قابل نصب و اجراست.

قرعه کشی آپ

  • مدیریت سایت
  • ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
  • 1232
  • 0

مطالب مرتبط

تعداد دیدگاه ها (0)