شیوه عجیب و منزجر کننده برای دریافت کردن خسارت از بیمه !

به تازگی دیده شده است برخی از باندهای شبه مافیایی با سوء استفاده از فقر و درماندگی بعضی افراد،اقدام به صحنه سازی تصادف و دریافت خسارت از بیمه ها می کنند.

شیوه کار این گروه ها بدین شکل است که در یک صحنه سازی حرفه ای و دقیق از یک سانحه رانندگی ، ابتدا فرد داوطلب را بیهوش کرده و سپس دندان های جلوی او را به دلیل دیه قابل توجه این بخش از بدن می شکنند و همچنین با یک چکش پلاستیکی، بینی وی را هم شکسته و سپس این فرد را در یک اتوموبیل اسقاطی در کنار یکی از جاده های برون شهری قرار می دهند و سپس به اورژانس اطلاع می دهند!

در ادامه این سناریو، با حضور ماموران اورژانس و پلیس راهور، مصدوم قلابی با گزارش این دو سازمان به پزشکی قانونی مراجعه کرده و با طرح شکایت در دادگاه، از شرکت های بیمه ادعای خسارت می کند. همچنین این شگرد به دفعات مختلف و با شناسنامه های متعدد و البته عکسهای ثابت انجام می شود.

در این شگرد عجیب و رقت انگیر، مبلغی حدود چهل تا پنجاه میلیون تومان عایدی  این باندها می شود که سهم فرد قربانی، حدود ده میلیون تومان است، این شگرد، شکلی تکامل یافته تر از انداختن عمدی خود جلوی خودرو است که توسط معتادان و افراد خلافکار جزء انجام می شده است.

منبع : سایت اتحادیه طلای تهران

  • مدیریت سایت
  • ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
  • 994
  • 0

مطالب مرتبط

تعداد دیدگاه ها (0)