مسافران پرواز مشهد- تهران از سرما یخ زدند!

بعد از انتشار خبر آزادسازی نرخ بلیت هواپیماها، مشکلات عدیده حوزه حمل و نقل هوایی عیان‌تر از قبل شده است.

به گزارش سرویس “اقتصادی جام نیوز”، از هفته گذشته اعلام شد نرخ بلیت هواپیما در 170 مسیر آزاد شده و بازار عرضه و تقاضا نرخ‌ها را تعیین می‌کند و از همان زمان مشخص شد شرکت‌های هواپیمایی به علت آزاد بودن در نرخ‌گذاری از این مساله استقبال کردند اما همین امر موجب شده عملکرد شرکت‌های هوایی زیر ذره‌بین قرار بگیرد.

یکی از مسافران پرواز مشهد– تهران شرکت آتا در این باره به خبرنگار ما گفت: گویا بعد از آزادسازی قیمت‌ها خدمات شرکت‌های هوایی در حال افت‌کردن است. در پرواز مشهد – تهران هواپیما کمترین امکانات را هم در اختیار مسافران قرار نداده بود و تهویه آن دچار مشکل بود. ما از ساعت 14:30 جمعه که به سمت تهران پرواز کردیم در دمای زیر صفر درجه قرار داشتیم و از سرما می‌لرزیدیم.

وی افزود: در کمال ناباوری مشاهده کردیم در هواپیما فقط 5 پتو وجود دارد و ده‌ها مسافر پرواز مجبور شدند مسیر یک ساعت و 20 دقیقه‌ای مشهد – تهران را با سرما سر کنند. جالب اینکه غذای هواپیما نیز یک غذای سرد بود و مسافران در بدترین شرایط قرار گرفتند. میهمانداران  هواپیما نیز به اعتراض مسافران فقط لبخند می‌زدند. طبق مصوبه برنامه پنجم توسعه قیمت بلیت هواپیما باید آزاد شود اما قانونگذار خواستار آزادسازی قیمت‌ها در کنار افزایش خدمات شده بود. این در حالی است که شرکت‌های هواپیمایی فقط از موضوع افزایش قیمت‌ها استقبال کرده‌اند، گویا نباید منتظر افزایش خدمات باشیم.

  • مدیریت سایت
  • ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
  • 917
  • 0

مطالب مرتبط

تعداد دیدگاه ها (0)