معرفی طراح استفان وبستر

معرفی طراح استفان وبستر

معرفی طراح استفان وبستر (stephen webster) : استفان وبستر طراح انگلیسی در شانزده سالگی وارد صنعت طلا و جواهر از طریق تحصیل در این رشته شد .
وی جوایز بزرگی را در این رشته داراست . او را برای طرح های بدیع و جسورانه اش و همچنین استفاده از سنگ های غیر معمول می شناسند .
استفان در کارهایش از سبک گوتیک ( شاخه‌ای از هنر معاصر که برپایه وحشت و تاریکی بنا شده است) بسیار بهره می برد . یکی از جنجالی ترین کالکشن های او جواهرات گناهان کبیره می باشد که به آن می پردازیم :

طمع کاری (Greed)طمع کاری (Greed): نماد حرص و آز و طمع کاری شامل سکه های طلایی است که بر روی هم قرار گرفته اند و در بالاترین نقطه به الماس هایی درخشان ختم می شوند.

 

تنبلی (Sloth)تنبلی (Sloth) : او برای نمایش کاهلی و تنبلی ، نگین آکوامارین را بر روی کوسن مخملی قرمز قرار داده است .

 

شهوت (Lust)شهوت (Lust) : پاهایی با جورابهای ساق بلند که با بازوانی در هم پیچیده شده اند که نشانگر حیله گری در انگشتر شهوت می باشد.

 

حسادت (Envy)حسادت (Envy) : نماد حسادت شامل چشمی سبز رنگ بوده  که در زیر سری از سنگ زبرجد کمین کرده است .

 

تکبر (Pride)تکبر (Pride) : تکبر و غرور را با یک سنگ تانزانیت بنفش در حالی که با تعدادی از پرهای طاووس احاطه شده است نشان می دهد.

 

شکم پرستی (Gluttony)شکم پرستی (Gluttony) : شکم پرستی شامل لب هایی پوشیده شده از جواهر قرمز رنگ با دندان های سفید براق آماده برای بلعیدن هر چیز خوردنی می باشد.

 

خشم(Wrath) خشم (Wrath) : برای نمایش خشم ، دستان زنی را نشان می دهد که جامی پر از زهر را در خود جای داده است.

 

استفان وبستروبستر در تفسیر این انگشترها می گوید : در قرن بیست و یکم هفت گناه کبیره وجود دارد که مجازات مرگ ندارند , در حالی که همه می دانند نتیجه این گناهان چیست.

 

طراحی مار و سیب برمبنای داستان حواطراحی مار و سیب برمبنای داستان حوا

 

طراحی مار و سیب طراحی مار و سیب برمبنای داستان حوا

  • مدیریت سایت
  • ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
  • 3727
  • 0

مطالب مرتبط

تعداد دیدگاه ها (0)