ابرگروه ها به تلگرام آمدند

تلگرام در جدیدترین بروزرسانی خود گروه های 1000 نفری را برای کاربران فراهم کرده است.

 

به گزارش اقتصاد آنلاین قابلیت ارتقا گروه ها به 1000 نفر،چند ادمینی ،پاک کردن پیام های گروه توسط مدیران، محدود کردن تغییرات در گروه ها از مهمترین قابلیت های افزوده در این بروزرسانی است.

ابرگروه ها ویژگی های جذابی را برای کاربران فراهم کرده اند که یکی از آنها پاک کردن پست ها توسط ادمین هاست.اما در این ابرگروه ها کاربران براساس زمان آخرین بازدید در لیست نمایش داده نمی شوند بلکه معیار آخرین فعالیت کاربر درگروه است.بنابراین به راحتی می توان اعضای غیر فعال گروه را شناسایی کرد.لذا عملا  last seen recently  تا حدودی کارکرد قبلی خود را از دست داده است.
در ابرگروه ها هر کاربر می تواند پیام های خود را پاک کند و مدیر گروه توانایی پاک کردن تمام پست های اعضا را نیز دارد.سازنده گروه نیز همچنان ادمین اصلی است و در صورت دی اکتیو کردن حساب خود کل ابرگروه حذف می شود.
در سوپرگروه ها برخلاف گروه های نسل اول به یک باره می توان گروه را حذف کرد اما در گروه های پیشین برای حذف یک گروه باید تک تک اعضا حذف می شدند.
یکی دیگر از جذابیت های ابرگروه ها امکان افزودن  توضیحاتی کوتاه در مورد گروه در پروفایل آن است..کافیست گروه خود را ویرایش و در قسمت توضیحات متن مورد نظر خود را وارد کنید.
ربات های فعلی تلگرام  تا زمانی که از ابرگروه پشتیبانی نکنند امکان درج پیام در این نوع از گروه ها را نخواهند داشت از سوی اعضای جدید به محض ورود به ابرگروه ،حتی با لینک دعوت  ، برخلاف گروه های عادی به پست های قبلی دسترسی خواهند داشت.

منبع : سایت اتحادیه طلای تهران

برچسب ها: ,
  • مدیریت سایت
  • ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
  • 1405
  • 0

مطالب مرتبط

تعداد دیدگاه ها (0)