سرقت طلا با حقۀ معاینه دانش آموزان دختر

سرقت طلا با حقۀ معاینه دانش آموزان دختر

دانش‌آموزان دختر یک دبستان در بولوار مطهری شمالی مشهد ، وحشت ‌زده به مسئولان این مدرسه اعلام کردند که خانمی گوشواره ‌های شان را باز کرده و از مدرسه خارج شده است که تلاش مسئولان مدرسه برای شناسایی متهم بی‌نتیجه ماند .
به گفته والدین یکی از دانش‌آموزان این مدرسه ، ٢ دختر بچه به سرویس بهداشتی می‌روند و خانمی جوان جلوی این دختربچه‌ ها را می‌گیرد و خود را مسئول بهداشت معرفی می‌کند . زن جوان به بهانه بررسی موهای دختر بچه‌ ها برای مبتلا نشدن به شپش ، مقنعه‌ های این کودکان را درمی‌آورد و به چکاپ موهای این دختربچه‌ ها اقدام می‌کند .
این فرد بعد از بررسی ظاهری موهای سر این دانش‌آموزان ، به باز کردن گوشواره‌ های این دختربچه‌ ها اقدام می‌کند که با اعتراض بچه‌ها مواجه می‌شود .
زن جوان مدعی می‌شود برای بهداشت آن‌ها لازم است که گوشواره‌ های شان را درآورد و آن‌ ها را به زودی تحویل خانم مدیر می‌دهد ، اما پس از بیرون آمدن از سرویس بهداشتی در مقابل چشمان حیران این دانش‌آموزان ، به جای رفتن به دفتر از مدرسه خارج می‌شود .
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌ رضوی با تأکید بر پیگیر‌ی این پرونده تا رسیدن به نتیجه لازم گفته اقدام برای شناسایی و دستگیری متهم با همکاری عوامل انتظامی آغاز شده است .

پیام مدیر سایت

اکیدا توصیه میشه دختر بچه ها بدون هرگونه طلا و زیورآلاتی به مدرسه برن . حتی بدلیجاتی که شبیه به طلا هستن ، میتونه سارقین رو تحریک به سرقت و خدای ناکرده ربودن و اذیت و ازار دخترها بکنه .
ضمن اینکه به بچه ها بگید هرگونه بررسی های بهداشتی و … باید در حضور معلم یا ناظم یا مدیر مدرسه انجام بشه و هرگز افراد ناشناس حق ندارن در این موارد ، اقدامی انجام بدن .
من میدونم انتشار این خبرها ترس و استرس توی دل پدر و مادرها میندازه ، اما مجبوریم آگاهی بدیم تا از وقوع چنین حوادثی جلوگیری بشه .

#ایمان_آزموده
#سرقت
#پیشگیری_از_وقوع_جرم

شیوه جدید کلاهبرداری بوسیله لاک طلا           فروش لباس طلا در مزون ها برای اقشار مرفه !

  • مدیریت سایت
  • ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
  • 3261
  • 0

مطالب مرتبط

تعداد دیدگاه ها (0)