گرفتاری های دختر جوانی که ”مدل” شده بود

آذرماه سال‌جاری دختری جوان در دادسرای جرایم رایانه‌ای تهران از مدیرعامل سایت اینترنتی یک مانتوفروشی به طرح شکایت پرداخت.

او که مینا نام دارد و 20 ساله است وقتی در برابر قاضی شعبه دوم دادسرا ایستاد، با گریه گفت: مدتی بود که در جستجوی شغلی بودم تا برای خودم منبع درآمدی داشته باشم ولی خانواده‌ام موافق نبودند. به اطرافیان و دوستانم گفته بودم اگر توانستند برایم کاری پیدا کنند تا بتوانم مستقل شوم و خودم خرج هزینه‌هایم را بدهم. در همین شرایط یکی از دوستانم به من گفت برای مدل‌شدن در مانتو فروشی خیلی مناسب هستم. من هم از پیشنهادش خیلی خوشحال شدم همیشه آرزو داشتم بتوانم یک مدل شوم اما نمی‌دانستم مدیر مانتو فروشی موافقت می‌کند یا نه.

وی ادامه داد: به همین خاطر همراه دوستم به یک مانتوفروشی در شمال شهر رفتیم. آنها از همان ابتدا با دیدنم گفتند می‌توانم بزودی کارم را در آنجا شروع کنم و با بستن قرارداد برای فروش مانتوهایشان به عنوان مدل، کارم را شروع کردم و خیلی زود تمام عکس‌هایم در  نرم افزار اینستاگرام و اینترنت پخش شد.

این دختر جوان افزود: ابتدا برایم خیلی کار هیجان‌انگیزی بود اما به مرور که عکس‌هایم را در هر گوشی و صفحه‌ای می‌دیدم وحشتی به جانم افتاد چرا که خانواده‌ام در جریان این ماجرا نبودند و مهمتر آنکه نگران بودم برادرم متوجه این ماجرا شود.

او گفت: پس از آن در این مانتوفروشی تسویه‌حساب کردم و دیگر به کارم ادامه ندادم. خیلی می‌ترسیدم، به همین جهت نزد مدیر فروشگاه رفتم و از او تقاضا کردم تا عکس هایم را از سایتشان بردارد اما او موافقت نکرد و من که دیدم اعتنایی به خواسته‌هایم ندارد تصمیم گرفتم شکایت کنم.

قاضی دادسرا با شنیدن اظهارات این دختر جوان، رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار داد. پس از انجام تحقیقات پلیسی، بازپرس پرونده، مدیر مانتوفروشی را به دادسرا احضار کرد تا به دفاع از خود بپردازد.

منبع : اقتصاد انلاین

  • مدیریت سایت
  • ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
  • 955
  • 0

مطالب مرتبط

تعداد دیدگاه ها (0)