تغییر جنسیت قاتل بن لادن + تصاویر

آقای کریس بک (Chris Beck)،یکی از اعضای یگان ویژه نیروی دریایی آمریکا، بازنشستگی خود را به علت تغییر جنسیت در قالب خانم کریستین بک (Kristin Beck) سپری خواهد نمود. او یکی از اعضاء یگانی بود که چندین سال قبل موفق توانستند  بن لادن را بکشند.

نیویورک پست نوشت: اوباما رئیس جمهور ایالات متحده ، در تاریخ 1 مه سال 2011 میلادی اعلام کرد که «گروه 6» از یگان فوق ویژه نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا طی عملیاتی محرمانه , اسامه بن لادن رهبر گروه القاعده و عامل اصلی حملات 11 سپتامبر را در پاکستان به قتل رسانده اند.

بنا به گفته مقامات رسمی امریکا، این عملیات سری توسط 25 کماندوی یگان فوق ویژه نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا تحت فرماندهی ستاد مشترک عملیات ویژه و با همکاری سازمان سیا انجام شد که آقای “کریس بک” نیز یکی از اعضای همین گروه 6 بود.

او مدتی پیش و پس از پایان دوره خدمت خود در ارتش ایالات متحده، کتابی با عنوان «شاهزاده جنگجو» تالیف و به بازار ارائه کرد. آقا یا بهتر بگوییم خانم بک در این کتاب ماجرای حضورش در عملیات قتل بن لادن و همچنین کشتن وی به دست خودش را شرح داده است. او همچنین گفته که دوران پس از خدمت در ارتش , بهترین زمان برای تغییر جنسیت بوده است.

قاتل اسامه بن لادن در کتاب خود گفته است : «از کودکی احساس مردانگی نمی‌کردم و همیشه روحم لطیف و زنانه بود ولی پس از کشتن بن لادن،‌ ابتدا افسرده شدم و سپس روحیه زنانگی در من بیشتر از قبل شد و در نهایت تصمیم خودم را گرفتم و تغییر جنسیت دادم. من در طول 20 سال فعالیت در ارتش،‌ برای مأموریت به کشورهای : بوسنی هرزگوین ، افغانستان و عراق رفتم و در هر سه جنگ حضوری فعال داشتم.»

  • مدیریت سایت
  • ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
  • 1078
  • 0

مطالب مرتبط

تعداد دیدگاه ها (0)