درآمد نجومی نرم افزار کافه بازار !

شرکت های مختلفی در حوزه فناوری اطلاعات در کشور فعالیت دارند که یکی از این شرکتها کافه بازار بوده که فروشگاه اپلیکیشن های اندرویدی می باشد.

البته به این علت که این شرکتها در بورس حضور ندارند نمیشود کاملا دقیق درباره درآمدهای آنها قضاوت نمود اما با بررسی وب سایتهای مرتبط و ویدیوی پنلهای کنفرانس موبایل  و وب ایران سعی گردیده تخمینی در مورد میزان درآمدهای این مجموعه ارائه گردد که در ادامه خواهید دید :
نرم افزار رادیو تلویزیون زنده (درآمد: ۱۲۵ میلیون تومان) : این اپ توسط شخصی به نام  ” محسن جهانی ” به قیمت 5000 تومان در بازار ارائه شده و تاکنون بیش از 50 هزار بار فروش داشته است.

نرم افزار کدها و رازهای مخفی اندروید (درآمد: ۱۰۰ میلیون تومان) : این اپ توسط “محسن جهانی” به قیمت 2000 تومان در بازار عرضه ارائه شده و تاکنون بیش از 50 هزار بار فروش داشته است.

نرم افزار ساز بندری نی-همبون (درآمد: ۱۰۰ میلیون تومان) :
این اپ توسط “مسیح وحیدا” به قیمت 4900 تومان در بازار ارائه شده و تاکنون بیش از 20 هزار بار فروش داشته است.

نرم افزار فضولگیر آژیری فیلمبردار (درآمد: ۱۰۰ میلیون تومان) : این اپ توسط تولفا به قیمت 2000 تومان در بازار ارائه شده و تاکنون بیش از 50 هزار بار فروش داشته است.

نرم افزار قانون (درآمد: ۱۶۰ میلیون تومان) : این اپ توسط گروه نرم افزار گندم به قیمت 7999 تومان در بازار ارائه شده و تاکنون بیش از 20 هزار بار فروش داشته است.

نرم افزار ردیابی افراد به روی نقشه (درآمد: ۷۵ میلیون تومان) : این اپ توسط “حمید خاکزاد” به قیمت 2500 تومان در بازار عرضه شده و تاکنون بیش از 30 هزار بار فروش داشته است.

* موارد بالا تنها گوشه ای از خیل نرم افزارهای ارائه شده در بازار هستند*

  • مدیریت سایت
  • ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
  • 1285
  • 0

مطالب مرتبط

تعداد دیدگاه ها (0)