نرخ ویزای کشورهای مختلف

مسافرت به کشورهایی نظیر امریکا و کانادا و حتی کشورهای اروپایی جزو آمال و آرزوهای برخی از خانواده‌های قشر متوسط یا حتی متوسط رو به بالاست اما برخلاف تعدادی از کشورهای همسایه که با استفاده از قانون ورود بدون روادید توانسته‌اند سهم بسزایی از گردشگران ایرانی را به خود جذب کنند، سد ویزا در مقابل گردشگران ایرانی برای سفر به قاره اروپا یا امریکا همچنان برجای خود استوار است.

پرینت 6 ماهه حساب بانکی با حداقل مانده 50 میلیون تومان، مدارک کامل شغلی، سند ملکی به نام درخواست‌کننده ویزا یا حتی دعوت‌نامه از یک شرکت معتبر از شرایط اولیه درخواست ویزا برای یک ایرانی از کشورهای اروپایی است. اگرچه باوجود تمام این مدارک ممکن است باز هم مهر قرمز ریجکت (عدم قبول صدور ویزا) بر پاسپورت مردم نقش ببندد و این یعنی محترمانه عذر شما را خواسته‌اند و امکان سفر به آن کشور را ندارید!

به جز اروپا و آمریکا ویزای کشورهای دیگری هم مشاهده میشود که ظاهراً حساسیت نظارتی بر روی آنها کمتر است و قیمتشان هم بسیار ارزان‌تر بوده و بیشتر مورد استفاده بازرگانان است که شامل کشورهای شرق آسیا می‌شود.چین , تایلند , سنگاپور و هنگ کنگ  از جمله این کشورها هستند که برای گرفتن ویزای آنها از 200 هزار تومان تا یک میلیون تومان باید بپردازید.

منبع : اقتصاد انلاین

  • مدیریت سایت
  • ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
  • 1033
  • 0

مطالب مرتبط

تعداد دیدگاه ها (0)