جوانان بشتابند ! وام ازدواج 10 میلیون تومان شد !

جوانان بشتابند ! وام ازدواج 10 میلیون تومان شد !

هرچند که بانک ها برای سه برابر کردن مبلغ وام ازدواج سرسختانه مخالفت میکردند که بهانه آنها نیز در این زمینه کمبود منابع قرض الحسنه بود و البته گمان برده میشد این مصوبه قانونی تا زمان اجرایی شدن بسیار زمانبر باشد اما در کمال شگفتی از روز گذشته (سه شنبه چهارم خرداد ماه) افرادی که به سامانه اینترنتی مخصوص وام ازدواج مراجعه میکردند با رقم ده میلیون تومان مواجه شدند.

باعث خوشحالیست که با وجود همه اما و اگرهایی که در زمینه افزایش وام ازدواج به ده میلیون تومان و بر اساس مصوبه مجلس در قانون بودجه وجود داشت ، در مدت زمانی کوتاه و به فاصله کمتر از 1 هفته از ابلاغ قانون بودجه 1395، مقدار وام ازدواج از مبلغ 3 میلیون تومان به مبلغ 10 میلیون تومان به ازای هر یک از زوجین افزایش یافته است.

البته این موضوع در حالیست که تاکنون اجرای مصوبه وام ازدواج و افزایش آن به مبلغ ده میلیون تومان اعلام رسمی نشده اما مراجعه ما به وبسایت بانک مرکزی و سامانه تسهیلات ازدواج نشان داد که مقدار وام زوجین تغییر کرده و به مبلغ ده میلیون تومان افزایش یافته است.

در این راستا هر کدام از زوجین قادرند مبلغ ده میلیون تومان و جمعا بیست میلیون تومان را دریافت نمایند .

نکته مهم دیگر آنکه همه کسانی که از قبل در صف وام ازدواج قرار داشتند و حتی برای وام 3 میلیون تومانی ثبت نام کرده بودند قادرند با تغییرات جدیدی که انجام گردیده ، وام ازدواج ده میلیون تومانی دریافت نمایند.

این تسهیلات ازدواج با دوره باز پرداخت چهل و هشت ماهه و کارمزد 4% و از طریق بانک‌های حاضر در سامانه ازدواج پرداخت میگردد .همچنین ناگفته نماند که در حال حاضر حدود ۴۵٠ هزار نفر در صف وام ازدواج قرار دارند.

جوانان بشتابند ! وام ازدواج 10 میلیون تومان شد !

  • مدیریت سایت
  • ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
  • 3240
  • 0

مطالب مرتبط

تعداد دیدگاه ها (0)