میلیاردر شدن با انصراف از دانشگاه ! + عکس

احتمالا همه ما گمان می‌کنیم ورود به دانشگاه تنها مسیر رسیدن به موفقیت و خوشبختی است. اما این تصور همیشه صادق نبوده و نیست.زیرا دانشجویی که از رفتن به دانشگاه انصراف داد به کمک خوش فکری خود , در بدترین روزهایش چیزی در حدود 30 هزار پوند (تقریبا 132 میلیون تومان) درآمد دارد.

وی که در  دانشگاه باکینگهام در حال تحصیل در رشته مدیریت کسب‌وکار بود تصمیم گرفت که دیگر دانشگاه را ادامه ندهد و با کمک وامی که از دانشگاه گرفته بود به عنوان سرمایه کار خود بهره ببرد . او با آن پول سهام خرید و از آن پس بطور مداوم مشغول خرید و فروش سهام است.

دانشجوی-انصرافی

به گفته این فرد , بعضی اوقات اوضاع بازار اصلا مساعد و خوب نیست اما او در بدترین روزهایش حداقل بین 20 تا 30 هزار پوند درآمد دارد.وی از گفتن بیشترین میزان درامدش در روز امتناع کرد.

(( الیجا اُیفسو )) که تنها 21 سال سن دارد در حال حاضر تنها 1 ساعت در شبانه روز کار کرده و درآمد دلخواهش را بدست می آورد. او اخیرا خودروی مرسدس بنز جی‌تی‌اس خریده و در کمبروِل لندن زندگی می‌کند.

او اضافه میکند اگر شما سخت کار کنید دیگر به برچسب قیمت لباس‌ها توجهی نمی‌کنید.

قیمت-لامبورگینی

 

این پسر جوان میلیاردر گفت: در دوران کودکی دوستان زیادی داشتم که با یکدیگر از ماشین‌ها مورد علاقه مان و از خانه رویایی مان می‌گفتیم اما متاسفانه دوستانم هنوز در همان محیط و محله قدیمی زندگی می‌کنند و به همان مدرسه قدیمی می‌روند و به آن شرایط عادت کرده‌اند. آن‌ها تلاش چندانی برای رسیدن به خواسته‌های خود نکردند اما من بهترین ساعت‌ها با مارک‌های معروف و خودرو های مورد علاقه‌ام را خریداری می‌کنم و از زندگی‌ خود لذت می‌برم .

الیجا افزود : من از دوران کودکی به ماشین لامبورگینی علاقه بسیار داشتم و آرزوی داشتنش را در سر می‌پروراندم و سرانجام با تلاش بسیار توانستم ماشین مورد علاقه ام را نیز خریداری کنم.

  • مدیریت سایت
  • ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
  • 1138
  • 0

مطالب مرتبط

تعداد دیدگاه ها (0)