اولین کمپانی هایی که آماده ورود به بازار ایران هستند


ایرباس

وزیر حمل و نقل کشورمان اعلام کرده که تهران قصد دارد 114 فروند هواپیمای مسافربری را از شرکت ایرباس طی قراردادی که بیش از 10 میلیارد دلار ارزش خواهد داشت بخرد.

آئودی

این شرکت خودروسازی که تحت مالکیت فولوکس‌واگن قرار دارد اعلام کرده است نمایندگانش به کشورمان سفر کرده‌اند تا در حالیکه این شرکت قصد دارد برای اولین بار وارد بازار ایران شود با وارد کننده‌های بالقوه دیدار نمایند .

کامرزبانک

نام دومین بانک بزرگ آلمان میباشد که اعلام کرده در حال بررسی امکان بازگشت به ایران است. این بانک در کمتر از یک سال پیش توافق کرد که به دلیل نقض تحریم‌های ایران 1.45 میلیارد دلار به ایالات متحده امریکا پرداخت کند.

دایملر

کمپانی دایملر اعلام کرده که بخش کامیون‌سازی این شرکت آلمانی تفاهم‌نامه‌های ابتدایی را با شرکای ایرانی امضاء کرده است تا بار دیگر به بازار این کشور بازگردد.

دایملر همچنین گفته است که با 2 شرکت ایرانی و طی یک پروژه مشترک به ساخت کامیون‌های مرسدس بنز و نیز اجزای موتور خواهد پرداخت.

هلینیک‌پترولیوم

بزرگترین شرکت پالایشگاهی یونان در نظر دارد در هفته جاری با مقامات نفتی ایران دیدار نموده و درباره واردات نفت از کشورمان گفتگو کنند. این کمپانی یکی از مشتریان بزرگ ایران پیش از تحریم‌ها بود.

هرننخت

رئیس این کمپانی آلمانی حفر تونل که حتی در دهه 1990 در ساخت متروی تهران یاری رساند اعلام کرده است شرکتش آماده است که در پروژه‌های ایران همکاری کند. او در نظر دارد در دو ماه آینده به تهران سفر کرده و با شرکای اقتصادی پیشین گفتگو کند.

گروه اینترنشنال ایرلاینز

مدیر عامل این کمپانی بریتانیایی اعلام کرده است قصد دارد پروازهای خود به تهران را در آینده نزدیک شروع کند .

شرکت ملی آلومنیوم

این شرکت هندی تولید آلومنیوم علاقه‌مند به ایجاد مجموعه‌ای 2 میلیارد دلاری در ایران است. مدیر عامل این شرکت می‌گوید گروهی از کارشناسان را به ایران خواهد فرستاد تا درباره این پروژه تحقیق نمایند .

تورک‌سل

مدیر اجرایی بزرگترین شرکت اپراتور تلفن‌ همراه می‌گوید در صدد عقد قراردادهایی برای ورود به بازار کشورمان بوده و در تماس با اپراتورهای تلفن‌های همراه و ثابت ایران است.

بیمه زوریخ

کمپانی بیمه زوریخ گفته است در حال بررسی ارائه پوشش بیمه‌ای برای شرکت‌هایی است که با کشورمان مبادلات تجاری دارند.

 

منبع : اقتصاد آنلاین

  • مدیریت سایت
  • ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
  • 1132
  • 0

مطالب مرتبط

تعداد دیدگاه ها (0)